چرا بعد از چند جلسه استفاده کردن از دکتر رولر پوست تیره می شود؟

پاسخ کوتاه: نگران نباشید این عکس العمل طبیعی پوست نسبت به درمان هست

زمانی که از دکتر رولر استفاده میکنید میکرو زخمهایی در لایه های زیرین پوست ایجاد میشه و پوست یه واکنش به درمان این میکرو زخمها تراکم بالایی از کلاژنها رو ایجاد می کند و کلاژنها برای ترمیم پوست و ساختن پوستی جوانتر نیاز به آب زیادی دارن حال آنکه اگر آب مورد نیاز کلاژنها رو چه از طریق آشامیدن و چه از طریق استفاده نکردن از آبرسانها تامین نکنیم چنین حالتی در پوست ظاهر میشود.

راه حل:در روز چندین مرحله از آبرسان مناسب پوست استفاده کنید(افرادی که پوست چربی دارن حتما آبرسان فاقد چربی استفاده کنن)

آخرین بروزرسانی: تیر 16, 1397  

تیر 16, 1397   437   مشاور پوستی    {:fa}پوست بدن{:}{:en}body-skin{:}    
مجموع 0 آراء:
0

Tell us how can we improve this post?

+ = بررسی تشخیص انسان و ربات/ اسپم؟

سوال خود را بپرسید!

زمانی که جوابی داده شد / بروزرسانی شد یک ایمیل اطلاع رسانی دریافت می کنید.

+ = بررسی تشخیص انسان و ربات/ اسپم؟

سوال خود را بپرسید!

زمانی که جوابی داده شد / بروزرسانی شد یک ایمیل اطلاع رسانی دریافت می کنید.

+ = بررسی تشخیص انسان و ربات/ اسپم؟