دکتر رولر و چگونگی انتخاب سایز سوزن

دکتر رولر

میزان تاثیر و سودمندی درمارولر به سایز سوزن آن بستگی دارد

در درمارولینگ تراپی و درمان میکرونیدلینگ برای گرفتن نتیجه بهتر و سریعتر باید سایز سوزن درست انتخاب شود. سایز سوزن با توجه به نوع و شدت عارضه، نوع پوست و سن شخص انتخاب می شود. انتخاب سایز درست سوزن و استفاده منظم از درمارولر در بهبود و درمان عارضه پوستی نقش مهمی دارد. اگر همزمان با استفاده از درمارولر از سرم های مکمل استفاده شود سرعت بهبود افزایش پیدا کرده و دوره درمانی زودتر به نتیجه خواهد رسید.

دکتر رولر

در درمارولینگ تراپی سایز سوزن چگونه انتخاب می شود؟

اطلاعات و نظریه های اشتباهی در درمارولینگ تراپی و میکرونیدلینگ وجود دارد. مثلا برخی میگویند برای گرفتن نتیجه بهتر و سریعتر باید هر روز از درمارولر استفاده شود. در صورتی که در ابتدا و قبل از شروع دوره درمانی باید سایز سوزن درست و دقیق انتخاب شود و بر اساس آن فواصل استفاده مشخص شود. مهمترین فاکتور برای به دست آوردن بهترین نتیجه در درمان عارضه پوستی انتخاب سایز صحیح سوزن درمارولر می باشد.

سوزن ۰/۲۵ میلی متری دکتر رولر

استفاده از درمارولر با سایز سوزن ۰/۲۵ میلی متری فقط به مراقبت از پوست کمک می کند. برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی صورت این سایز سوزن اصلا مناسب نیست. سوزن ۰/۲۵ میلی متری در تولید کلاژن موثر نمی باشد و صرفا با بالا بردن جذب کرم ها و سرم های درمانی به بهتر ماندن پوست کمک می کند. بهترین نکته در مورد سوزن ۰/۲۵ میلی متری این است که استفاده از آن به هیچ وجه درد ندارد. شما می توانید از این سایز سوزن هر روز استفاده کنید. اگر شما دارای پوست بسیار حساسی هستید بهتر است برای اولین استفاده از درما رولر از متخصص پوست کمک بگیرید.

دلیل استفاده شما از برند دکتر رولر در میان برند های درما رولر

سوزن ۰/۵ میلی متری

این سایز سوزن بهترین انتخاب برای جوانسازی، پیشگیری از چین وچروک و شفافیت پوست می باشد و نسبت به سوزن ۰/۲۵ میلی متری بیشتر به مراقبت از پوست کمک می کند. این سایز سوزن درد بسیار کمی دارد و برای استفاده از این سوزن نیازی به استفاده از کرم های بی حسی نیست. ممکن است بعد از استفاده از درمارولر با سایز سوزن ۰/۵ میلی متر پوست کمی قرمز ،ملتهب و یا خشک شود که این امری کاملا طبیعی است و بعد از چند ساعت (بسته به نوع پوست) این علائم برطرف می شود. سوزن ۰/۵ میلی متری پوست را تحریک به کلاژن سازی می کند و از این طریق عارضه و مشکل پوستی را برطرف می کند. این سایز مجاز برای رشد مجدد مو و استفاده اطراف چشم است.

سوزن ۱ میلی متری دکتر رولر

استفاده از درمارولر با این سایز سوزن باعث کلاژن سازی بیشتر، برطرف شدن و درمان هیپرپیگمنتاسیون،چین و چروک،جای جوش،لک های پوستی مانند کک و مک و … می شود. علائم ظاهری بعد از استفاده از سوزن ۱ میلی متری از قبیل قرمزی، التهاب و خشکی پوست ممکن است چند ساعت ادامه داشته باشد. استفاده از درمارولر با این سایز سوزن درد بیشتری دارد بنابراین شما می توانید برای مقاومت در برابر درد از کرم های بی حسی کمک بگیرید. از این سایز سوزن یک بار در هفته و در صورت داشتن پوستی حساس هر ده روز یکبار استفاده کنید.

سوزن ۱/۵ میلی متری و ۲ میلی متری دکتر رولر

از این سایز سوزن ها برای برطرف کردن و درمان ترک های پوستی، جای زخم های خیلی شدید و قدیمی، جای سوختگی و همچنین سلولیت استفاده می شود و بیشترین موارد استفاده ی  این سوزنها در بدن هستند. استفاده از این سایز سوزن ها دردناک است و اگر آستانه تحمل درد پایین باشد،حتما باید از کرم بی حسی کمک بگیرید. برای درمان کامل عارضه پوستی باید بین چهار تا شش دوره از درمارولر با این سایز سوزن ها استفاده شود. از سایز  ۱/۵ هر ۱۰ تا ۱۴ روز یکبار و سایز ۲ فقط هر ۱۵ تا ۲۰ روز یکبار مورد استفاده قرار می گیرد.

نکته:سایز ۲ مناسب افراد با حجم چربی بالا در واقع چاق می باشد

خرید محصولات دکتر رولر

بهترین سرم مکمل در کنار درمارولینگ تراپی چیست؟

اگر شما در طول دوره درمانی خود در کنار درمارولر از سرم مکمل و درمانی نیز استفاده کنید پیشرفت درمان و بهبود افزایش پیدا می کند. مطالعات نشان داده است که استفاده همزمان از درمارولر و سرم باعث می شود درمان و بهبود خیلی سریعتر به نتیجه برسد. سرم های بسیار خوب و کارآمدی وجود دارد که شما میتوانید تهیه کنید مانند سرم ویتامین c، کرم های ضد چروک و ضد پیری و … اگر پوست شما حساس است قبل از استفاده از کرم و سرم مکمل و درمانی با متخصص پوست خود مشورت کنید. ممکن است برخی پوست ها به استفاده همزمان درمارولر و سرم واکنش نشان دهند.

درمارولینگ تراپی یا درمان میکرونیدلینگ با استفاده از درمارولر روشی کاملا نوین و ایمن و بدون عوارض جانبی می باشد. استفاده از سایز سوزن و سرم درمانی متناسب با هدف درمان می تواند شما را سریعتر به نتیجه بهتر برساند.

برای اطلاعات بیشتر ما با در ارتباط باشید .

منبع: http://dermarollershop.com